reklama

Uprostred skúškového...

Nechce sa mi učiť, ako je vonku krásne, nemal by som ešte skočiť do toho obchodu,...? Aj vy prežívate podobné pocity?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)
Obrázok blogu

V utorok sa mi podarilo spraviť skúšku, najbližšia bude až o týždeň. Ale napriek vedomiu, že sa musím učiť, nájdem si tisíc iných, "dôležitejších" činností. Napríklad mám tak upratanú izbu, ako som nemal ani doma počas Vianoc. Robím si nákupy, akoby mala prísť hladovka, pretože vonku rýchlejšie beží čas.

Ale potom príde ten okamih - človek zistí, že ak sa ešte minútu bude ulievať, tak už môže premýšľať o opraváku. A tu príde druhý extrém: začne sa učiť, až sa mu, ľudovo povedané, z kečky parí. Keď sa pozerám po internáte vidím, že nie som nijaká výnimka, výnimkou je iba jeden medik, ktorý nerozlišuje medzi skúškovým a vyučovacím obdobím, on sa učí stále...:)))
Nájdu sa, samozrejme aj ďalší, ktorí keď si povedia, tak sa učia. Zistil som, že existujú predmety, ktoré sa učia samé, človeka to priam ťahá učiť sa, a na druhej strane sú také, ako ten môj, pri ktorých sa nedokážete začať učiť. A dôvody sú tu dva: Prvý predpoklad ku ľahkému učeniu daný predmet vás musí zaujímať a musíte mu aspoň trochu rozumieť. Druhý, nemenej dôležitý bod, ktorý toto môže ovplyvniť je kombinácia skúšajúci a prednášajúci.
Nech vás teda nedeptá, že sa vám nechce učiť, je to úplne normálny jav. A viete čo je úžasné? Človek má slobodnú vôľu, teda nikto ho nemôže prinútiť aby sa učil. No môže si to povedať on sám! Iste poznáte ten super pocit, keď ste sa premohli k učeniu a zistili ste - "veď to sa dá, a je to možno aj zaujímavé".
A v prípade, že si chcete zaspomínať na staré dobré časy, keď vás ešte nič netrápilo, dávam túto fotku...  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Veľa šťastia! 

Štefan Hort

Štefan Hort

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

optimista a rád sa smejem, mám rád prírodu, cestovanie a bicyklovanie....a rád sa rozprávam. Zoznam autorových rubrík:  BICYKELŠKOLADOMOVINA NAŠATROŠKU FILOZOFIE

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu